Koszty przesyłki.

Paczki są nadawane w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności.

Opłaty za wysyłkę oraz opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Doradzamy zebrać kilka produktów w jednym zamówieniu aby uniknąć powielania kosztów transportu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.

Opakowania są odpowiednich rozmiarów i twoje produkty są dobrze zabezpieczone.

Koszty przesyłki za granice ustalane są indywidualnie.

Procedura zwrotu towaru

Zgodnie z Ustawą  Klient może w terminie  14 dni od daty otrzymania towaru odstąpić od umowy, rezygnując z towaru zakupionego w sklepie internetowym www.decok.pl

Zwracany towar nie może być używany ani uszkodzony, a także musi posiadać oryginalne opakowanie.

Klient dokonując zwrotu winien przysłać do nas w ciągu 14 dni towar oraz formularz odstąpienia od umowy na odległość (zakładka "wysyłka")

Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Towar musi być zapakowany w sposób gwarantujący jego bezpieczny transport.

Na przesyłce powinien być napis „ZWROT”    

Zwroty należy kierować na adres:

 

Decork

Dojazdowa 9

43-100 Tychy

Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu (paragon, nr. faktury) dane i nr. konta bankowego w celu zwrotu kosztów za towar

Po dotarciu przesyłki do magazynu sklepu Klient w terminie 7 dni roboczych otrzyma zwrot pieniędzy za towar, w przepadku sprzedaży na fakturę Vat, zostanie też wysłana faktura korygująca.

Konsument jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.

Konsument ponosi bezpośrednie koszty dostarczenia zwracanego towaru do przedsiębiorcy.

Formularz zwrotu towaru